torsdag 31 januari 2013

Sorry.

Förlåt att det har varit väldigt dåligt med uppdateringar de senaste dagarna. Jag vill inte gå in alltför mycket på vad som hänt men kan säga att jag inte mått så superbra den senaste månaden. Jag hoppas på att allt kommer att lösa sig snart till det bästa. Tror dock att det är på väg att vända nu och att det bara kan bli bättre.

Ska försöka att uppdatera med en månadsrapport alldeles strax. Nu ikväll eller imorgon. Måste försöka komma ikapp med läsningen också. Har inte blivit nåt läst alls under de senaste dagarna då jag haft väldigt svårt med koncentrationen. Hoppas på bättring inom kort.

10 kommentarer:

  1. Det behöver inte ursäktas! Ibland har alla perioder då det inte faller sig lika naturligt att uppdatera bloggen helt enkelt! Och det är okej! Och mänskligt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt blir bättre snart <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag med. Tack Maddie!

      Radera
  3. Verkligen inget att be om ursäkt för! Hoppas allt löser sig till slut. Tänker på dig <3

    SvaraRadera
  4. Inget att be om ursäkt för, du uppdaterar när du kan. Hoppas det blir bättre snart och att det vänder, Kram

    SvaraRadera
  5. Absolut inget du behöver be om ursäkt för. Hoppas du mår bättre snart! <3

    SvaraRadera
  6. Inget som du behöver be ursäkt för. Hoppas det är bättre snart :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...