onsdag 16 januari 2013

Twitterrecensioner x 2.

Ytterligare två nya Twitterrecensioner!


Varsel - Stephen King
(Utläst 16 januari 2013)
"Tyvärr ett riktigt sömnpiller. Är inte riktigt förtjust i Kings språk, som känns lite långsamt och svårt. Den här boken tog mig evigheter att läsa ut. Men nu är det gjort. Och jag råder er alla - se filmen istället. Den är riktigt bra!"
Betyg:
2/5 tassar

Rec-ex från Bra Böcker. Tack så mycket!



Project Princess - Meg Cabot
(Utläst 13 januari 2013)
"Ytterligare en mellandel i Princess Diaries-serien. En supertunn bok som gick snabbt att läsa ut. Inget häpnadsväckande, men ändå trevlig läsning för mig som älskar att läsa om Mia och Michael."
Betyg:
4/5 tassar

4 kommentarer:

  1. Kanske en dum fråga men vad är Project Princess för bok? Ingår den i serien om Mia? Har missat totalt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt så är det mellandel. Del 4.5 tror jag. Det är extraböcker, väldigt korta på ca 50-80 sidor.

      Radera
  2. King har jag heller inte lyckats ta mig an och tycka om ännu... Det är ju så många som verkar digga honom, så någonstans vill jag ... ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill verkligen. Men tycker alltid mycket bättre om filmatiseringarna av hans böcker än om själva boken. Har lite svårt för hans sätt att skriva... ofta ganska långsamt på något sätt.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...