lördag 2 februari 2013

3 x Twitterrecensioner.

 
Gudarnas ö - Tera Lynn Childs
(Utläst 26 januari 2013)
"En helt okej bok. Inte lika bra som Helena av Josephine Angelini, men ändå helt okej. Gillar böcker med lite mytologisk touch!"
Betyg:
3/5 tassar



Den gudomliga prövningen - Tera Lynn Childs
(Utläst 30 januari 2013)
"Del två. Också helt okej, tappade intresset lite i mitten av boken men slutet var ganska gulligt. Trevlig och lättläst underhållning. "
Betyg:
3/5 tassar

The Walking dead, Tills döden skiljer oss åt - Robert Kirkman, Tony Moore (seriealbum)
(Utläst 26 januari 2013)
"Riktigt bra seriealbum! Gillade verkligen det här, ska definitivt köpa hem de andra volymerna. Ska ta tag i tv-serien också tror jag!"
Betyg:
4/5 tassar





2 kommentarer:

  1. Serien på tv (The Walking Dead) skiljer sig en del från seriealbumen har jag fått höra, men jag tycker tv-serien är riktigt bra! Något av det bästa jag upptäckte 2012, mest av en slump då jag klickade hem säsong 1 i samband med annat köp för att den var billig och jag fick för mig att ge den en chans! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara sett första avsnittet, men det var rätt okej.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...