tisdag 5 februari 2013

Bookshelf Tour del 2.

Del två! Hoppas ni gillar!

12 kommentarer:

  1. Jättemysig video, Nelly!! :) Håller just nu på med Anna and the French kiss och den är såå mysig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tesso! Jag vet, jag älskar Anna and the french kiss.

      Radera
  2. Åh, ge mig din bokhylla, haha! ;) Superfin video! ^^

    SvaraRadera
  3. Kul att se i din bokhylla. Utvandrarsviten av Vilhelm Moberg läste jag när jag var un. Nu skall jag läsa om den och har idag fått hem den nya jättefina pocketupplagan av böckerna. Skall bli så kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh de böckerna är så fina! Skulle också vilja ha dem.

      Radera
  4. Fin video :) Gillar hur du har gjort om i bokhyllan :) Det var fint innan med, men nu var det ännu finare :)

    SvaraRadera
  5. Du har så himla många bra böcker!

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Haha... ja den är skitsöt. Fick den av pojkvännen, han vet ju att jag älskar robotar och te så vad kan gå fel liksom?

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...