måndag 11 februari 2013

Bookshelf Tour del 3.

Då var den här. Min bookshelf tour del 3.
Hoppas ni gillar.




+ Ber om ursäkt för det lite dåliga ljuset ibland.

+ Skrattar till lite när jag ska visa upp Insurgent, Goliat var lite i vägen där...

+ "Fever av Maggie Stiefvater." Va, har hon skrivit en ny bok? Nä, men Linger ska det naturligtvis vara, vet inte vart jag fick Fever ifrån. Haha.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och ja, kommentera gärna och säg vilka böcker ni tycker jag ska ta tag i direkt. Eller berätta vad ni tycker om de böcker som ni läst!

18 kommentarer:

  1. Cinder är superbra! Lite förutsägbar kanske (eller typ VÄLDIGT XD) men sjukt coolt koncept! Älskar Liftarens guide till galaxen! Jag har läst de två första böckerna i serien och de är skitroliga! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Har hört så mycket gott om den så det är inte klokt! Liftaren tjatar min kille på mig att jag ska läsa. :-) Tack för tips Ebbson!

      Radera
  2. Gud vad massa fina böcker!!! Oooh, vill typ hångla med alla hyllplan eller något, haha. Insurgent vill jag också läsa NU NU NU. Tack för en fin video, Nellypelly my lady :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tessie! Hahahahahaha... tänk på att hyllorna finns i mitt sovrum. Oj, det lät lite pervest det där.
      Måste läsa Insurgent!!!

      Radera
  3. Visst kan man känna sig lite stressad när det står massa olästa böcker i hyllan. Jag har nog ca 140 stycken olästa så jag måste verkligen hålla mig från att köpa ett tag. Dom får inte plats :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det blir ju ett problem till slut.

      Radera
  4. Men vad söt Goliat är :D Vad många bra böcker du har där i hyllan som måste läsas. Utav dem så har jag bara läst Linger (tänkte skriva Fever haha).

    Jag är själv lite nyfiken på t.ex. The Farm, Hate List och The Thirteenth Tale mest för att jag inte riktigt sett några recensioner på dem bland svenska bokbloggar. Så när du hinner läsa dem så ser jag fram emot recensionerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goliat är min lilla ängel. Haha, ja tycker Maggie Stiefvater borde skriva en prequel som kan heta Fever.

      Okej, vad bra... men då puttar jag upp dem lite högre i kön.

      Radera
  5. wow vad mycket fina och bra böcker :) Kan STARKT rekommendera dig att läsa The night circus, älskade den boken. Och Anna dressed in blood läste jag ut här om dagen, bra den med :) Jag håller på med The Host nu, asså jag har läst ca 250 sidor och jag kommer inte in i boken, får lite lätt panik. Vill fortsätta läsa den men vet inte om jag orkar ca 600 sidor då jag inte kommer in i den, vill ha läst den innan filmen har premiär. Oj ursäkta nu blev det visst lite väl negativ kommentar haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner exakt likadant med The Host. Jag läste kanske 150 sidor och gav upp. Kom verkligen inte heller in i den.

      Radera
    2. Läste ut The Host för någon vecka sedan som ett skolprojekt. Kan säga att det tog väldigt lång tid för mig att komma in i boken, men efter jag gjorde det så älskade jag den.
      Men den är ju väldigt karaktärsbaserad så det gäller att man ska tycka om och vara intresserad utav karaktärerna. De och relationerna i mellan dem är det som jag tyckte var en utav de bästa sakerna med boken.

      Radera
    3. Tack Rebecca! Jag får se när jag läser den... jag får nog inte ha lässvacka då jag ska försöka ta mig igenom den.

      Radera
  6. HejHej! Jag har märkt efter att ha läst din blogg ett tag att du och jag verkar ha lite samma boksmak! Så jag tänkte tipsa om två serier (om det inte är så att du redan läst dem) som jag verklige älskade! Det är Beautiful dead serien ( 1.Jonas bok 2.Arizonas bok 3.Summers bok 4.Phoenix bok och Serien som handlar om Nora och Patch (1.Fallen ängel 2.Förlorad ängel 3.Noras val)!
    Om du inte läst dem redan så tycker jag att du borde ge dem en chans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för boktips. Beautiful dead-serien är jag tyvärr inte så intresserad av. Har hört många dåliga recensioner på den. Fallen ängel har jag också hört en del dåligt om, men den kanske jag ändå ger en chans någongång, tack för tips iallafall.

      Radera
  7. Haha, jag vill inte heller ha böcker längst ner för risken att någon hund ska tugga på dem. :)
    Jag tycker att du ska läsa Insurgent och Jellicoe Road..och Ashes, för den vill jag gärna se en recension på. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tips! Puttar upp dem i högen!

      Radera
  8. Tack för återigen en fin video =)

    Hade jag varit du hade jag börjat med Bloodlines eller Clockwork Angel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Clockwork angel.... vill verkligen läsa den!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...