tisdag 5 februari 2013

Breaking Dawn part 2...

Okej, jag skäms lite. Jag skulle ha sett Breaking Dawn part 2 på bio för länge sedan, men nu blev det inte så. Så har fortfarande inte sett filmen. Samma sak med Les Misérables som jag också skulle ha sett direkt när den kom på bio... har fortfarande inte sett den. Jag är hopplös. Jag som brukade springa på bio flera gånger i veckan för några år sedan. Ja, ja... mitt liv ser ju lite annorlunda ut nu mot då.

Men nu var det inte det som det här inlägget skulle handla om. Jag tänker se Breaking Dawn nu asap och då är frågan, till er som läst boken + sett filmen. Jag har hört att slutet ska vara annorlunda i filmen jämfört med boken. Men nu är det så att jag verkligen inte kommer ihåg slutet på boken. Så skulle någon vilja berätta det för mig? Jag orkar verkligen inte sätta mig och läsa om det då jag har så sjukt mycket annat jag måste hinna läsa.

Det vore schysst, för är ju kul om man har slutet i boken lite fräscht när man ser filmen.

3 kommentarer:

  1. Kolla här: http://www.shmoop.com/breaking-dawn/summary.html :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte det gör något att du glömt bort bokens slut när du ska se filmen :)

    SvaraRadera
  3. Du har fått lite nätkärlek från mig:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...