onsdag 27 februari 2013

Kom på en sak...

Kom just på snilleblixten. Jag har ju oroat mig lite för att... "Tänk om vi flyttar till Linköping och jag inte känner nån... usch, vad tråkigt. Min sambo känner ju lite folk där iallafall... men det gör ju verkligen inte jag." Så kom jag på det... Jag kan ju starta en bokcirkel. Då lär jag ju känna lite folk! Så nu undrar jag, är det någon som bor i Linköping eller vet någon som bor i Linköping som skulle vilja ha lust att delta? För isåfall skulle ju den där eventuella flytten genast kännas mindre läskig om jag visste att några jag känner/känner till bor i Linköping.

Någon som vill bli kompis med mig?

8 kommentarer:

  1. Hoppas du får fatt i folk! :)

    SvaraRadera
  2. Bra idé! Tyvärr bor jag inte där själv. Hoppas någon nappar!

    SvaraRadera
  3. Kolla facebook - enbokcirkelföralla hjälper dem som söker bokcirklar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vet jag... Har ordnat bokcirkel där förut. Men hade varit roligare att hitta folk här.

      Radera
  4. Ebba nappar! Ebba nappar! Ebba bor i Linköping! Ebba glad! Du skulle säkert kunna starta en på biblioteket för så vitt jag vet finns det ingen bokcirkel där! Skulle var superkul! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, shit vilken bra idé. Vore askul ju! Vi får se om det blir flytt då. Hänger ju på jobb och grejor.

      Radera
  5. I Linköping bor jag inte, men inte så långt i från Norrköping. Har kanske inte möjligheten att vara med i någon bokcirkel, men roligt om det kommer en till bokbloggare till ens närhet! :)
    Hoppas allting löser sig! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...