måndag 11 februari 2013

Nätkärlek!

Har ju just nu en lite jobbig period, mår inte så där jättebra p.g.a jobbet, så har nu fått ta en time-out! Har varit på väg att bränna ut mig förut och nej, vill inte hamna där igen. Men nog om det... det kommer att lösa sig. Måste bara hitta ett jobb som jag verkligen trivs med.

Men då man mår så där lite halvdåligt och bara vill dra nåt gammalt över sig så blir man ju lite extra glad när man går in på en  av sina favoritbloggar och möts av det här.



Vem är det då som har skrivit det här? Jo, ingen annan än den smått fantastiska Miriam på http://schitzo-cookie.blogspot.se  Tack så hemskt mycket Miriam. Det är ju faktiskt bland annat tack vare dig som jag fick inspiration att starta den här bloggen från början. Så att få fina ord just från dig som ju är en av mina bloggarförebilder betyder otroligt mycket. Tack ska du ha! <3 Det gjorde verkligen min dag. Och TACK, TACK, TACK för din inspirationskälla till superblogg!

Anledningen till detta är tydligen att det är dags att sprida lite nätkärlek istället för näthat. Något som jag i övrigt tycker att vi bokbloggare redan är väldigt duktiga på. Jag har aldrig fått en enda elak kommentar här på bloggen, alla är bara så underbart snälla och hjälpsamma och trevliga. Så jag vill passa på att tacka alla mina fina läsare för det och för att ni fortsätter att besöka min blogg oavsett kvalitén på inläggen här.

Är otroligt glad över att jag startade en bokblogg! Jag har ju träffat så många fantastiska människor tack vare den och OJ, så många bra boktips jag fått. Jättekul att kunna dela mitt intresse och min kärlek för böcker med er alla.

Avslutningsvis så tänkte jag dela med mig av en av mina absoluta favoritkärleksfilmer, Brokeback Mountain. Det här är kärlek för mig, äkta kärlek.



I wish I knew how to quit you. Eller inte, för jag vill inte sluta blogga här. Aldrig någonsin.

19 kommentarer:

  1. Du har en av de bästa bokbloggarna, Nelly!! Glöm inte det!! Din fan-skara är stor och jag tillhör den!! Hoppas allt fixar sig sen med jobb och så men det gör det alltid för du är duktig <3 OCH JAG ÄÄÄLSKAR BROKEBACK MOUNTAIN...gud vad jag grät i slutet. Fy fan vad fin den är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Tessie!! Jag tillhör dina fans också.

      Oj, oj jag med... tårarna sprutade. Älskar Brokeback Mountain. Älskar Heath Ledger och Jake Gyllenhaal. Mina favoriter.

      Radera
  2. Håller med Tessan här uppe! Din blogg är riktigt underhållande och jag älskar dina videos. Hoppas allting löser sig med jobbet nu, inte värt det om man mår dåligt av det. Håller mina tummar för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bello! Nej, inte värt hälsan. Trivs man inte och mår illa varje dag före jobbet då är det bättre att se sig om efter nåt annat. Tack så mycket bloggkompis!

      Radera
  3. Din blogg är en av mina favoriter, dina videos speciellt mysiga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag gillar din blogg med och du gillar Princess Diaries, bara en sån sak!

      Radera
  4. Kan inte annat än hålla med. Du har en otroligt trevlig blogg som det är roligt att följa. Dina videoinlägg är så härligt personliga.

    SvaraRadera
  5. Håller med de andra. Din blogg är helt makalös fantastisk, just keep up the good work Nelly. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig och att du snart mår bättre. Efter regn kommer solsken :) Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket Zelly. Ni är ju bara för gulliga alltså.

      Radera
  6. Så fint =) va bra att du blev glad det förtjänar du!
    Stort kram och hoppas allt löser sig med jobbet!

    Jättebra filmsmak btw

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Mirre för dina fina ord.

      Brokeback is the shit!

      Radera
  7. Åh, Nelly, du är ju hur bra som helst. Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  8. Jag kan inte annat än att hålla med alla de fina bokbloggare som har kommenterat här ovanför! Du har en jättefin bokblogg med underbara inlägg som gör att man alltid lämnar din blogg med ett leende på läpparna. Du ska se att det löser sig med jobb och allt sådant där. Stor björnkram på dig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Alba, såg din book haul igår, den var jättebra!! Glömde kommentera och skriva det. Och Alba, vilket fint namn. Ett av barnen jag jobbade med förut heter också alba, så jag tänkte på henne när jag såg ditt namn. Så fint!!

      Radera
    2. Haha, tack så jättemycket, för båda sakerna! :)

      Radera
  9. Har rätt nyligen hittat fram till din blogg men fastnade direkt! Ser alltid fram emot att få läsa dina inlägg som alltid är lika bra och som känns väldigt mycket du :) Såg förresten Brokeback mountain häromdagen, otroligt fin historia det där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad fint att höra att inläggen känns mycket jag. Härligt, tack.

      Brokeback är bäst!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...