fredag 1 februari 2013

Temainlägg: Paranormal Romance

Ny månad, vilket betyder även ett nytt tema. Februari tycker jag är Kärlekens månad då det ju är Alla Hjärtans dag den 14 februari. Så därför tycker jag att det ganska självklara valet av tema måste bli något med kärlek. Jag tittade igenom min bokhylla och fann att jag äger en hel del olästa Paranormal Romance böcker, så varför inte ha Paranormal tema under februari? Funkar eller?

Nu har ju fått rösta lite på vilka böcker ni tycker att jag ska läsa och detta blev då vinnarna.
1. Beautiful Creatures av Kami Garcia & Margaret Stohl (Denna bok vann överlägset i omröstningen. Jättekul. Har varit sugen på den jättelänge.)
2. Unearthly av Cynthia Hand (Älskar de här omslagen. Ska bli kul att läsa.)
3. My soul to take av Rachel Vincent (Hört mycket gott om dessa.)
Det var alltså de böcker som fick flest röster i omröstningen.

Utöver dessa kommer jag även att slänga med Linger av Maggie Stiefvater som jag ju fick av Cilla då det ju också är en Paranormal Romance.

Kommer att bli kul det här!
Nu ska jag bara se till att komma igång med läsningen igen. Har inte blivit så mycket av den varan under de senaste dagarna.


Canon EOS 1100D

3 kommentarer:

  1. Jag skulle ha en riktig läseftermidag i soffan och så slutar det med att jag får tillbringa den tiden i telefon med min advokat istället. Så det får bli en läshelg.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Åh vad bra, ser fram emot att se om det är min typ av serie.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...