onsdag 20 februari 2013

Vad ska nästa tema bli? Omröstning!

Februari börjar ju lida mot sitt slut och jag har inte kommit så där jättelångt med mina Paranormal Romance-böcker, har haft fullt upp med att söka jobb. Så har faktiskt endast läst ut 1/4 böcker än så länge. Men ska ta tag i det här nu de kommande dagarna och i helgen och så. Så inte nästa tema blir alltför försenat.

Men eftersom månaden börjar lida mot sitt slut så tänkte jag att det är dags för en ny omröstning. Tänker p.g.a köpstoppet inte köpa några nya böcker, så alla dessa teman är någorlunda anpassade till vilka böcker jag redan har hemma. Kan kanske bli tvungen att köpa någon enstaka bok. Om jag inte får tag på någon på bibblan eller så. Men målet är ju att inte köpa några böcker alls så förhoppningsvis så löser det sig.

  Vilket tema ska jag ha under mars?
  
pollcode.com free polls
Röstningen är nu avslutad. Kommer att avslöja det nya temat inom kort!

1 kommentar:

  1. Zombies skulle jag uppskatta. Alltid kul att få något tips!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...