söndag 17 februari 2013

Zombies ahead.

Det här hade jag totalt missat. Min pojkvän visste om att det hänt, men inte jag. Hur kan jag ha missat något sådant, allt som handlar om övernaturliga saker är av hemskt stor vikt för mig!!! Varför har ingen sagt något? Speciellt om det handlar om zombies. Tänk om de finns? PÅ RIKTIGT!!! Haha, ibland vill jag att varulvar, vampyrer, zombies o.s.v ska finnas på riktigt. Äsch, Nelly... du läser för mycket ya. Nu får jag lugna ner mig lite.

Jag har nog läst alldeles för mycket dystopier också, för igår natt drömde jag att det hade blivit krig i Stockholm och att min familj fick fly därifrån. Nä, nu får jag ge mig.



Fast hade varit coolare om nyhetsuppläsaren verkligen hade läst upp ett sådant här meddelande. Det här kändes ju ganska B med bara en textremsa.  Hade det varit ett uppläst meddelande helt seriöst så hade jag fasen skitit på mig av skräck. Åh, kan de inte göra det 1:a april eller nåt? Det skulle göra min dag!!

3 kommentarer:

  1. Hej! Det är så att jag ett tag har varit sugen på att köpa och läsa Flickan från ingenstans av Justin Cronin. Jag tänkte fråga om du har läst eller hört någonting om den och om den verkar bra?

    SvaraRadera
  2. hehe (nu vet jag inte hur mycket du vet)... men det va hackare som hade tagit sig in i tv-stationens nödsystem och sänt ut meddelandet.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha... jag vet gumman. I know! Det var bara jag som fånade mig lite... men jag tyckte det var klockrent! ÅÅÅÅ VARFÖR KUNDE DET INTE VARIT PÅ RIKTIGT?????

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...