torsdag 14 mars 2013

Fyra nya böcker till bokbytet!

Canon EOS 1100D
Ytterligare böcker till bokbytet!

Guldkompassen-trilogin i pocket på svenska av Philip Pullman Bortbytt!

Jellicoe Road av Melina Marchetta (engelsk häftad)




Samtliga böcker är i bra skick!

Kommentera om du är intresserad av någon av böckerna!

Uppdatering: Ni som är intresserade måste även skriva vilka böcker ni kan byta med för att jag ska kunna veta ifall vi kan byta böcker eller inte. Jag behöver ingen mailadress ännu. Den tar jag bara om vi kommer fram till att vi ska byta böcker och vi ska skicka adresser.

Böcker jag är intresserad av är chick-litt, seriealbum, fantasy, YA, feel-good. Men främst YA!


12 kommentarer:

  1. Philip Pullman-böckerna är jag intresserad av.

    SvaraRadera
  2. Korkade Jenny glömde skriva mejladress i förra kommentaren. Här är den: jenny[at]jennytranslation.com

    SvaraRadera
  3. Jag är sugen på de två sista i den mörka materian men du kanske vill byta alla på en gång?

    SvaraRadera
  4. Ni som är intresserade. Ni får skriva vad ni kan tänkas vilja byta med också. Annars vet jag inte vem som ska få böckerna.

    SvaraRadera
  5. Här är en snabb lista på böcker jag har att byta bort (Alla är lästa en gång om inget annat anges):
    Annesdatter Skomsvold, Kjersti – ”Ju fortare jag går, desto mindre är jag” danskt band SE
    Brontë, Charlotte - "Jane Eyre" pocket SE oläst
    Clowes, Daniel – ”Ghost World” storpocket EN
    Fitzgerald, F. Scott – ”Den store Gatsby” pocket SE
    Forss, Lina – ”Allra hemskaste syster” inbunden SE
    Fossum, Karin – ”Jonas Eckel” pocket SE
    Hall, Carl – ”Miljökapitalisterna” pocket SE
    Milewski, Jenny - "Skalpelldansen" inbunden SE
    Rosoff, Meg – ”I begynnelsen var Bob” danskt band SE
    Smith, Zadie – ”Vita tänder” pocket SE
    Tung Hermelin, Anna-Marie - "Inunder" inbunden SE

    SvaraRadera
  6. Jag har även "Amatka" av Karin Tidbeck att byta bort.

    SvaraRadera
  7. Schysst. Hittade några där som jag skulle kunna tänka mig. Är Amatka inbunden eller pocket och vilket omslag är den Store Gatsby?

    SvaraRadera
  8. Amatka är inbunden. Den är läst en gång. Det var ett recensionsex från Mix förlag.

    Omslaget på Den store Gatsby kan du se här: http://jenny.jennytranslation.com/2012/02/19/den-store-gatsby-av-f-scott-fitzgerald/

    SvaraRadera
  9. Skulle det funka med Ghost World, Amatka och Jane Eyre mot min trilogi?

    SvaraRadera
  10. Ja, det skulle gå bra. Då slipper jag till och med gå upp på vinden och rota.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, perfekt! Jag skickar mail med adress på en gång.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...