tisdag 19 mars 2013

I min brevlåda (43): Book Haul!

Då var det dags igen. För en ny Book Haul!! Jag vet, jag skulle inte köpa så mycket böcker... men till mitt försvar.... det är många bokbytesböcker. Inte så många helt nya och de som är nya är helt enligt reglerna d.v.s. fynd, bokreaböcker eller fortsättningar på serier som jag vill fortsätta läsa. Med andra ord helt okej. Den enda onödiga boken skulle väl vara Scarlet då... men den är ju ändå en fortsättning på en serie typ. Så inte HELT fel iallafall...

Okej, nog med snack. Här är videon. Enjoy!


12 kommentarer:

  1. Strålande! Mina böcker kom igår. Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad bra!! Tack för mina. Jättefina! :-)

      Radera
  2. Åå fasen att jag inte tänkte på att det fanns fler omslag i pocketformat :(

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se vad dy tycker om L.J Smiths bok. Jag älskar Tv-serien The Vampire diaries, läste de första 4 böckerna och sen gav jag upp och köpte inte fler då de verkligen är som alla säger så dåliga haha.

    Mycket härlig läsning framför dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. Ska bli intressant att läsa.

      Radera
  4. Wow, vad läskigt! Jag upptäckte Tuck Everlasting på en hyrfilmsbutik för några dagar sedan och blev helt besatt av att hitta filmen att köpa! Jag har tydligen fått för mig att den är jättebra :P Så det ska bli jätteintressant vad du tycker om boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, okej. Jag kommer självklart att recensera boken då jag har läst den.

      Radera
  5. Det var inget dåligt gäng med böcker du presenterade.

    SvaraRadera
  6. Jane Eyre är superbra, blev jätteöverraskad över att den var så lättläst trots att det var en klassiker! :)

    Hehe, känner igen mig i det där att köpa böcker fast man inte vet varför. Gör det hela tiden, haha! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Då ser jag fram emot den!

      Hahaha... ja det händer ju ibland.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...