fredag 1 mars 2013

Månadsrapport: februari

Canon EOS 1100D


Läst i februari 2013;


25. Linger - Maggie Stiefvater
24. Buffy  the vampire slayer omnibus vol 2 - Joss Whedon (seriealbum)
23. Unearthly - Cynthia Hand
22. Crank - Ellen Hopkins
21. Valentine Princess - Meg Cabot
20. Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
19. Princess Lessons - Meg Cabot
18. Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld
17. Falla sönder - Tahereh Mafi
16. Ten - Gretchen McNeil
15. Det bästa av allt - Rona Jaffe


Totalt lästa böcker:
11
Antal böcker lästa på engelska: 8
Antal böcker lästa på svenska:
3

Bästa boken var: Valentine Princess av Meg Cabot

Sämsta boken var: 
Beautiful Creatures av Kami Garcia och Margaret Stohl.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: En ganska bra läsmånad. Det började riktigt trögt och tog nästan halva månaden innan jag kom igång med läsningen. Men slutade ju med att jag hann med över tio böcker totalt iallafall, vilket ju är strax över medel. Så är jättenöjd!

Planerar att läsa i mars: Blir ett nytt tema. Vilket får ni troligen se nästa vecka. Ska bli spännande!

6 kommentarer:

  1. Oj hjälp vad du har läst. En bra månad snittar jag på fem böcker bara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... jo jag läser ju mycket! Typ hela tiden. Nästan.

      Radera
  2. En rejäl hög du hunnit med under månaden.

    SvaraRadera
  3. Jag å andra sidan tyckte att Beautiful creatures var helt okej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, njaee blev besviken.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...