lördag 6 april 2013

Beslutsångest!!

Sitter och håller på att välja vilka böcker som ska ingå i min Amazonbeställning. Lägger till och drar ifrån i varukorgen. Kan inte bestämma mig. Dagens i-landsproblem, jag vet. Men jag kan verkligen inte bestämma mig. Så nu ber jag er om hjälp, kära bokbloggare. Här ser ni några av de böcker jag funderar på. Om ni fick lägga vilka böcker ni ville i varukorgen på Amazon, vilka skulle ni då beställa?

Ge mig tips både på vad ni tycker om de böcker ni ser här men även på andra böcker som ni tycker borde ingå i beställningen! Är också lite sugen på science fiction, så tipsa mig gärna på bra böcker där.

Vilka det till slut blev får ni se i kommande Book Haul! (Om ni vill förstås, annars skippar vi det.)




10 kommentarer:

  1. Chasing Brooklyn gillade jag så den tycker jag inte du ska plocka bort i alla fall ت, men smaken är ju som baken. Marley and Me är ju en rätt mysig bok också, jag gillade den men det kanske bara är för att jag älskar hundar och känner igen min första egna hund i Marley, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chasing Brooklyn har jag hört mycket gott om och Marley and me vill jag med läsa eftersom jag älskar att läsa om hundar!

      Radera
  2. Mila 2.0 är helt okej, dock är paperbacken billigare på cdon om du vill spara pengar. Avgudar Obsidian!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tips. Alla säger att Obsidian är väldigt bra.

      Radera
  3. Schroeder ligger bra till i min Amazon-lista med, så jag hade inte sagt nej till att se vad du tycker om hennes verk. ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Obsidian och tycker väldigt mycket om Marley and Me.
    I övrigt så tipsar jag gärna om A Midsummer's Nightmare av Kody Keplinger, False Memory av Dan Krokos, Touched av Corrine Jackson, Unspoken av Sarah Rees Brennan, Touch of Frost av Jennifer Estep och Blood Red Road av Moira Young. :)

    SvaraRadera
  5. Schysst! Tack för många bra tips. Unspoken säger flera är bra...

    SvaraRadera
  6. Buffy Omnibus albumen och Buffy the vampire slayer season 8 albumen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah! Borde köpa fortsättningarna ja... Har läst ettan och tvåan i båda.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...