lördag 27 april 2013

Bloggtorka + lässtatus

Hipp hallå kära läsare!
Ni kanske märker att det är lite dött här på bloggen just nu, att jag inte bloggar lika mycket som jag brukar. Beror mest på att jag börjat jobba, men också på grund av att jag åkt på en rejäl förkylning så jag har inte haft någon ork helt enkelt utan mest bara legat i soffan och tittat på tv och sovit. Men igår orkade jag iallafall läsa lite grann. Håller på med The Night Circus av Erin Morgenstern som är Bloggbokcirkelns första bok. Gillar den skarpt!

Canon EOS 1100D

Jag har känt lite på sista tiden att jag inte riktigt vetat vad jag ska blogga om och därför behöver jag er hjälp. Vad skulle ni vilja se här på bloggen? Vad för typ av inlägg?

Jag har sett att flera av er har gjort lite taggar den senaste tiden, men tror inte att jag har blivit taggad faktiskt så då har det ju inte känts som något inlägg jag har velat göra heller. Har blivit taggad att göra Liebster Blog award-frågorna men inget mer tror jag. Inte bokhyllebingon eller den andra taggen som jag har sett cirkulera omkring. (Kommer inte ihåg vad den heter.)

Så för att sammanfatta det hela så har jag haft lite bloggtorka och väldigt dåligt med inspiration den senaste tiden. Känns som att det enda jag gör just nu är att lägga upp recensioner, men vill ju gärna varva med lite annat också.

Berätta vad ni skulle vilja se! Hade lust att lägga upp en poll, men det står verkligen helt still om vad jag skulle ha för alternativ för er att välja mellan så får nog skippa det.

8 kommentarer:

  1. Tråkigt med bloggtorka, tyvärr förekommer det ibland, men jag håller utkik tills dess att du är tillbaka!^^ <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Albus! Ja, noll inspiration. Men det kanske kommer tillbaka.

      Radera
    2. Haha, du ska veta att du inte är den enda som kallar mig Albus! Mina kompisar och andra nära och kära hittar på lite alla möjliga smeknamn: här är några som har hängt med ett tag: Albus, Albus Dumbledore, Albert, Alfons Åberg (lite skumt kan jag tycka, mitt namn liknar inte det, haha), Alba Bumbibjörn (några småtjejer på min skola som hittade på det, så sött!), Albiz, Albutt, Albali, Album. Tja, och det var bara några, lustigt att folk kan ha sådan fantasi...eller inte ;)

      Radera
    3. Haha gullig kuriosa. Får jag en dotter nån gång ska jag nog döpa henne till Alba. Så sjukt gulligt namn.

      Radera
  2. Jag tänkte tagga dig på book sacrifice taggen men har inte gjort den själv ännu :P för tänkte filma ett svar.. men är du sugen på den gör den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul. Ser fram emot din video! Just det Book sacrifice hette den ja.

      Radera
  3. Åh The Night Circus gillade jag också, fast jag läste den på svenska.
    Krya på dig & hoppas inspirationen hittar tillbaka snart.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...