tisdag 16 april 2013

Eftersom alla andra har gjort det...



Dock måste jag göra alla lite besvikna med att säga att jag är faktiskt inte är jättepepp. Visst, det ska bli kul att se - men jag är som sagt inte superpepp på något sätt. Tror det beror på att jag verkligen gillade första boken bäst, efter det tyckte jag bara att det blev sämre och sämre. Tvåan var iofs okej... så ja, lite taggad för att se filmen är jag ju. Men nä, inte alls som många av er andra. Men kul att se trailern iallafall... och LITE ståpäls fick jag allt ;-)

11 kommentarer:

  1. Jag har inte sett första filmen än. Jag älskade boken så mycket att jag är övertygad om att jag kommer att bli sjukt besviken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst, så kan det vara. Jag väntade väldigt länge innan jag såg den jag med.

      Radera
  2. Har inte ens sett första filmen än, så ligger lite efter.. Är dock inte så mycket för film så kan ju bero på det :)

    SvaraRadera
  3. Jag såg första filmen innan jag läste första boken och känner att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare med bok/film... Nu kände jag mig ändå oväntat sugen på att se filmen när den kommer på bio. (; (: Har du läst böckerna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, jag har läst alla böckerna.

      Radera
  4. Hej Nelly! Är du fortfarande intresserad av Hans Majestäts Drake? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej. Jag är nog inte det längre tyvärr.

      Radera
  5. Jag håller med dig. Första boken var bäst. Andra och tredje boken var ingenting jämfört med den. Men jag måste säga, trailern är inbjudande. Kanske filmen är bättre än böckerna. Hoppas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tröttnade gradvis under andra boken. Var helt såld första och ungefär halva andra, sedan började intresset svalna.

      Radera
  6. SV: Åh vilken fin kommentar! Blir jätteglad då jag gillar din blogg så mycket så det är ju självklart jätteroligt att höra det av någon man följt så länge!

    Hahah Vetlanda är ju faktiskt inte jättelångt bort ifrån där jag bor, även om jag inte tycker jag har någon dialekt :P haha

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...