söndag 7 april 2013

I min brevlåda (44): Införskaffat senaste två veckorna

Dags att visa upp alla nya böcker som nyligen ramlat in i brevlådan här hemma. Nästan alla är enligt Köpgränsreglerna. Orkar dock inte spela in någon Book Haul denna gång, får bli vanliga bilder istället. Hoppas det är okej.

+ Du gör mig galen - Matthew Quick, Fever - Lauren DeStefano och Slutet på Mr. Y av Scarlett Thomas:
Hittade de två första på Pocket Shop häromveckan och kunde inte låta bli att köpa dem. Vill se filmatiseringen av Du gör mig galen också. Stör mig dock på att Fever hade fel omslag och fel höjd ARGH!!!!
Så är det någon som råkar ha den i rätt höjd hojta gärna till. Slutet på Mr. Y har jag bara hört gott om så den fick följa med från Akademibokhandeln för någon dag sedan.



+ Deluxe-serien av Anna Godbersen:
Hade bojkottat denna serie då jag såg att den fanns på rean. Men ville inte köpa den då alla andra gjorde det, jupp sån är jag. Jag går gärna mot strömmen. Men till slut kunde jag inte skippa den längre då det faktiskt är en serie helt i min smak. Så skit samma att alla andra läser den, nu tänker jag också göra det.



+ Volym 3, 4 och 6 i The Walking Dead:
Alltså jag älskade tvåan, så kunde inte hålla mig, var ju bara tvungen att köpa de andra volymerna. Nu har jag äntligen alla!



                      + Rädda mig inte - Tahereh Mafi och Farlig förmåga - Jessica Spotswood:
Två rec-ex. Ett från B. Wahlströms och ett från Rabén & Sjögren.Tack så hemskt mycket, speciellt för Rädda mig inte. Den bad jag inte ens om. TACK!!!

9 kommentarer:

  1. Fin samling du har fått ihop! Har varit nyfiken på "The Walking Dead" länge nu så får väl se till att läsa dem snart ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, de är så bra!!! LÄS!!

      Radera
  2. Du gör mig galen är jag nyfiken på!

    SvaraRadera
  3. Filmen till Du gör mig galen tycker jag var värdelös :(

    SvaraRadera
  4. Du gör mig galen vill jag också läsa, fast gillar inte omslaget alls.. Deluxe köpte jag också på Rean, men anar att den kommer att bli stående ett tag tyvärr :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker faktiskt om det omslaget. Tycker det är ganska snyggt.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...