fredag 12 april 2013

I min brevlåda (45): Bl.a. min pojkvän är den bäste!

Dags för ett nytt I min brevlåda-inlägg eftersom jag fått hem lite nya böcker den senaste veckan. Orkade inte spela in någon Book Haul denna gång heller. Så ni får hålla till godo med bilder även denna gång.


+ Vargbröder del 2 - Michelle Paver och Naomi & Elys kyssförbudslista - Rachel Cohn och David Levithan:
Vargbröder är en Traderavinst. Jag älskade ju verkligen ettan så ska bli kul att läsa tvåan. Naomi & Elys kyssförbudlista har jag varit nyfiken på länge så den fick följa med hem då jag sprang på den på Åhléns för några dagar sedan.


+ Dead Silence - Kimberly Derting, Safe Haven - Nicholas Sparks, Alla själars natt - Deborah Harkness, Innan jag somnar - S.J Watson:
Då jag fick nytt jobb för ett tag sedan så sa ju min sambo att han skulle ge mig en present så då fick jag ju gå till närmsta Akademibokhandel och välja ut tre böcker som han skulle ge mig. Dock så blev det ju fyra eftersom man fick en gratis om man köpte tre pocketar. Så jag valde alltså dessa! Är jättenyfiken på allihopa. Fast min sambo blev nog lite galen på mig då jag gick runt där inne i typ en timme för att jag aldrig kunde bestämma mig för vilka jag skulle ta. Men tycker jag fick till en ganska bra blandning. Ville ha någon läskig bok, någon fortsättning på en serie o.s.v.

Min pojkvän är den bäste! Tack Gustav!



+ Zita the spacegirl - Ben Hatke och The name of the star - Maureen Johnson:
Var länge sedan jag besökte Science Fiction-bokhandeln så tog en tur dit nu i veckan och då fick jag med mig dessa två hem. Zita har jag velat läsa jättelänge och kände att jag behövde köpa hem några fler seriealbum eftersom jag haft stort sug efter lättlästa böcker den senaste tiden. Och det här albumet är ju så otroligt gulligt!  The name of the star var lite av en chansning. Har hört att den inte är jättebra, men jag vill ändå läsa den, hahaha.


12 kommentarer:

  1. Jag älskar Vargbröder. Vi är inne på bok nr 3 som högläsning här hemma

    SvaraRadera
  2. Haha, känner igen din sambos reaktion. Min gör likadant och jag förstår inte varför ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara böcker du fått hem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag känner mig nöjd!

      Radera
  4. Alla själars natt är riktigt bra, jag gillade den men man får ha tålamod det är ju en riktig tegelsten..

    SvaraRadera
  5. jag gillade Alla Själars natt jättemycket. Det var något med språket som trots sidantalet gjorde att det var kul och gick fort att läsa. Vill ha fortsättningen på den...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns det en fortsättning på den?

      Radera
  6. Åh så mycket fint =)

    Nicholas Sparks är jag själv jättenyfiken på med!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...