fredag 5 april 2013

Temainlägg: Sequels

Dags för avslöjandet av månadens tema. Temat för april blir.....

SEQUELS. (Alltså fortsättningar på påbörjade serier)

Har hur många påbörjade som helst så nu är det dags att försöka beta av alla sequels som står och dammar i hyllan. Jag hade lätt kunnat plocka ihop ca 10 böcker från hyllvärmarna här hemma. Men man måste sätta stopp någonstans. Här är de fem utvalda.

Canon EOS 1100D

Uncommon Criminals - Ally Carter (Heist Society #2)
City of fallen angels - Cassandra Clare (The Mortal Instruments #4)
Hades - Josephine Angelini (Starcrossed #2)
Insurgent - Veronica Roth (Divergent #2)
De målade grottornas land - Jean M. Auel (Grottbjörnens folk #6)

Bubblare är:


The Last Echo - Kimberly Derting
Forever - Maggie Stiefvater

Dessa böcker kommer jag alltså att läsa i mån om tid.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolla gärna in videon till mitt förra tema. Klicka här!

2 kommentarer:

  1. Bra tema! Det blir lätt att man börjar på typ en miljon olika serier och inte avslutar någon! Insurgent MÅSTE jag oxå läsa snart, De målande grottornas land läste jag i höstas och tyckte mycket om den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul. Ser fram emot alla de här böckerna. Ska bli kul!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...