torsdag 16 maj 2013

Bloggbokcirklare, se hit!

Idag hade vi första diskussionen i vår Bloggbokcirkel på Facebook. Jättekul tycker jag. Är ju superkul att diskutera böcker. Inte ofta jag får chansen att göra det. Tyvärr var det inte jättemånga som deltog denna gång, men det gör ingenting för jag tyckte det var kul ändå. Och tänker definitivt fortsätta med det här.

Så nu är frågan. Vilken bok tycker ni som deltog och ni som kommer att delta i framtiden att vi ska läsa till nästa gång? Jag har satt samman en poll där ni nu får rösta. (Det går bra att rösta på flera förslag.)

Vilken ska bli nästa Bokcirkelbok?
  
pollcode.com free polls

Jag har försökt att blanda lite olika genrer, så att alla ska kunna hitta något som verkar intressant. (någon deckare, någon klassiker, någon YA o.s.v.)

Så hoppas att jag inte gett alltför dåliga förslag. Rösta på!

Omröstningen är avslutad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...