onsdag 15 maj 2013

Stora bokbytardagen imorgon.

Imorgon är det Stora Bokbytardagen!

Så därför tänkte jag att jag skulle passa på att påminna er om att mitt bokbyte fortfarande finns kvar.
Glöm inte att kolla om det finns någon bok som just DU är intresserad av där.

Jag har nog inte tid att ta mig in till något event eller så eftersom jag jobbar, har heller inte riktigt koll på var det anordnas events för bokbyten. Men funderar på att lämna kvar en bok på bussen eller busshållplatsen på vägen till eller från jobbet. Det enda tråkiga med det är ju att:
1.) Folk kommer att tycka att jag skräpar ner.
2.) Folk kommer att tro att jag glömt boken och ropa: "Du glömde din bok!" efter mig.

Varpå jag kommer svara: "STORA BOKBYTARDAGEN, DUH!"
Glömde totalt bort det, så blev inga byten för min del :´(

Ska ni byta böcker imorgon och isåfall var?

2 kommentarer:

  1. Bra idé att lämna någon bok ute någonstans. Det kanske man skall göra!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det. Så är jag inte ensam!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...