lördag 4 maj 2013

Temainlägg: Science Fiction

Jag vet, jag har ännu inte avslutat mitt Sequels-tema ännu. Har 1,5 böcker kvar där. Skulle ha avslutat det temat i april, men hade lite lässvacka och har inte hunnit avsluta det ännu. Men det är på gång.

Har funderat lite kring nästa tema och nu kan jag avslöja vad det blir. Det blir: *trumvirvel*
SCIENCE FICTION!

Så nu har jag plockat ur alla science fiction-böcker ur hyllan, kom fram till att det var 7 st. Dock kommer jag absolut inte att hinna läsa alla dessa utan får nog nöja mig med fyra av dem. Så nu behöver jag er hjälp. Vilka av dessa skulle ni vilja att jag läste och recenserade?

Det är poll-time! (ni kan rösta på flera alternativ)


Vilka böcker ska jag läsa i nästa tema?
  
pollcode.com free polls

Röstningen är avslutad!

4 kommentarer:

  1. Omg, sci-fi är typ min bästa genre någonsin trots att jag inte läst så supermånga. Älskar att det är så kreativt men ändå inom ramen att det skulle kunna vara verkligt! Och du MÅSTE läsa Across the universe! Den är helt galet bra (enligt mig, hehe) och jag läste ut tredje boken förra månanden och den var bara gah, så bra! Liftarens guide till galaxen borde du också läsa, typ den roligaste boken i hela världen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer säkert att läsa båda dem. Ska bli skitkul att läsa lite sci-fi. Har nog aldrig läst något i den genren alltså.

      Radera
  2. The host lägger jag min röst på!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...