lördag 25 maj 2013

The Book Rescue tag.

Andra videon för idag. Wow, I am on a roll. Men lika bra att smida medan järnet är varmt, eller hur?
Jag blev taggad av Petra och Elin för ett tag sedan, men har varken haft ork eller lust att spela in någon video förrän nu. Så här är den nu äntligen - The Book Rescue Tag.



Jag har varken ingen aning om vilka som redan har gjort den, men jag taggar:

Elina på ielinashylla
Sara på iheartbooks
Miriam på Schitzo Cookies bokblogg
Bella på Bellas bokblogg

Så hoppas jag på att iallafall någon av er vill göra den.

5 kommentarer:

  1. Kan tyvärr inte se din video, står att videoklippet är privat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå, ok. Nu är det fixat.

      Radera
  2. Åh vad roligt! Min Att göra-lista blir bara längre och längre ;) Fixar detta efter flytten när alla böcker är uppackade igen :D

    SvaraRadera
  3. Vilken kul tag - att hylla de böcker som man tycker är så där extra bra :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...