söndag 12 maj 2013

Uppdatering: Lässtatus, påminnelse, bokvän etc.

Hello darlings! Har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden... men ni vet hur det är. Ibland tar livet över. Har inte hänt något speciellt egentligen, har jobbat mest och sedan har vi haft projekt fixa trädgård här hemma som tagit en massa tid och efter det har vi varit bortresta en sväng. Så ja, livet tog över helt enkelt. Så tänkte bara uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv just nu i en sådan här fin punktlista. Nice eh?

+ Jag fick en hel del läst på resan till och från småland nu i helgen. Läste ut sista delen i serien om Belly av Jenny Han och sedan har jag nu äntligen gett mig på De målade grottornas land som är sista boken i mitt Sequels-tema. Shit, vilken tid det temat har tagit. Men nu har jag kommit ungefär halvvägs i den tegelstenen. För ja, det är en riktig klump.

+ Jag har typ hur många recensioner som helst som jag måste ta och skriva snart. Men vet inte vad det är, jag bara orkar inte... Men ska försöka ta tag i det under dagen.

+ Samma sak gäller ett "I min brevlåda"-inlägg... orkar inte.

+ På torsdag så är det dags för vår första Bloggbokcirkel-diskussion och det blir om The Night Circus av Erin Morgenstern! Du kan hitta vår Facebook-grupp här ifall du är intresserad av att joina.

+ Sist men absolut inte minst så undrar jag om det är någon som är sugen på att vara bokvänner. Kom ju på att man kan ha fler än en, så jag skulle tycka att det vore skitkul att ha två. Någon som är intresserad? Jag skulle tycka det vore jättekul. Och jag har sett att det är flera bloggare som har varit sugna att haka på den idén. Så är det någon som vill?

6 kommentarer:

  1. Tycker det med bokvänner är superkul, men jag har precis börjat med det, annars hade jag gärna blivit din bokvän!

    SvaraRadera
  2. Vad gör man när man är bokvän? Låter roligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man köper och skickar böcker till varandra.

      Radera
  3. Jag skulle gärna ha en till :) Jag tycker det är så roligt med dessa överraskningar och att klura ut vad man ska skicka till andra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen jättekul!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...