söndag 2 juni 2013

2 x Twitterrecensioner

Två twitterrecensioner av två nyligen avslutade seriealbum/bilderbok.


Borttappad - Shaun Tan
(Utläst 24 maj  2013)
"Första boken jag läser av Shaun Tan. Hittade denna i högen av bibliotekslån på jobbet och barnen ville läsa den så varför inte? Perfekt att kunna läsa en bok man är nyfiken på och samtidigt få betalt för det. Jag gillade den här, älskade berättelsen.. men illustrationerna var lite för speciella för min smak."
Betyg:
3/5 tassar


 The Walking Dead vol 7, Lugnet före... - Robert Kirkman
(Utläst 27 maj 2013)
"Äntligen har volym 7 släppts. Som jag har längtat. Klickade hem den här på en gång och jag blev inte besviken! Det är fortfarande bäcksvart och slutet? HOLY SHIT!"
Betyg:
5/5 tassar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...