söndag 16 juni 2013

Ännu ett mode/kändisinlägg.

Jag fortsätter att spamma bloggen med Anne Hathaway, lol. Nä, men igår var jag ju ganska bitter och arg för vad hon har gjort med sitt hår. Och ja, ni har rätt... det är bara hår, det växer ut. Det jag hoppas på är ju att hon då väljer att spara ut det istället för att fortsätta med det korta... ja, ja.. skitsamma. Det jag tänkte med dagens inlägg är nämligen att låta det gå åt ett lite mer positivt håll. För oavsett hårfärg så älskar jag min favoritskådis, så är det ju. Jag är ju ingen negativ person egentligen och jag brukar oftast hålla tyst om saker jag inte gillar istället för att skrika ut min avsky. Så därför tänkte jag för att kompensera för gårdagens negativitet posta lite positiva bilder.

Först ut... Anne är tillbaka som brunett. Oh yes.




Det andra positiva... här är en bild från där hon fortfarande var blond... och jag gillar det faktiskt. Tror det har att göra med att det ser mer naturligt ut här. Och gillar användningen av headband också. Tycker det var helt okej... och det bästa - NAGLARNA!! Kolla vad snyggt! Har inte sett henne med nail art innan, så snyggt! Jag gillar! Hon ser lite rockig ut, vilket var en ganska cool stil på henne.




Och sista bilden. Även här med ursnygga naglar. Nice Anne! Vill också fixa sådana nu bara för det.



2 kommentarer:

  1. Jag har taggat dig i en sommarläsningsenkät! :)
    http://www.saganomsagorna.se/2013/06/sommarlasning.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har redan gjort den tyvärr.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...