onsdag 19 juni 2013

I min brevlåda (49): Inhandlat från SF-bokhandeln, Lisa Jewell m.m

Okej, så nu gör jag det officiellt... jag hade köpgräns innan... nu är det definitivt KÖPSTOPP som gäller, bortsett från min födelsedag, bokvänsböcker + eventuella bokbyten. Jag måste skärpa mig nu och istället läsa ut de böcker jag har. Så nu blir det förhoppningsvis inga fler "I min brevlåda"-inlägg på ett tag. Förutom ett födelsedagsinlägg möjligen om jag skulle få några böcker då.

Orkar inte spela in någon Book Haul denna gång heller, så det får bli ett vanligt inlägg även denna gång. Hoppas att ni inte blir för missnöjda med det.


+ Angus, thongs and full-frontal snogging av Louise Rennison och On the bright side, I'm now the girlfriend of a sex god
De två första delarna i Georgia Nicholson-serien i rätt omslag. Yay. Visade ju upp del tre och fyra i förra brevlåde-inlägget.


+ Våga flyga av Lisa Jewell och Ralphs party av Lisa Jewell
Två Traderafynd, nämligen två nya Lisa Jewell-böcker. Det är ju aldrig fel.



+ Nemesis av Josephine Angelini, Etiquette och Espionage av Gail Carriger och Beautiful Darkness av Kami Garcia och Margaret Stohl
Tre böcker som jag plockade upp när jag var och besökte SF-bokhandeln för några veckor sedan. Är jättesugen på alla tre och vill börja läsa dem nu på en gång!


+ Hemlös av Gail Garriger och Den femte vågen av Rick Yancey
Två st. rec-ex som jag fått hem den här veckan. Hemlös är från Styxx Fantasy och Den femte vågen är ett förhandsex från Rabén och Sjögren. Tack så hemskt mycket för båda två.

4 kommentarer:

  1. Jag har inte läst något av Lisa Jewell än men har köpt hem hennes bok Before I met you och den verkar riktigt bra. Det ska bli kul att läsa något av henne :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara läst Typ trettio och gillade verkligen den!

      Radera
  2. Ralphs party har jag stående bland mina olästa. Få se om jag hinner med den under hösten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas också kunna läsa den inom kort.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...