söndag 30 juni 2013

Läs-A-Lot 2013. Inlägg: #2 (Dag 1)

Första dagen i Läs-A-Lot 2013 är här! Jippi! :)




Om mina mål var otydliga så är det dessa:
+ Läsa en tegelsten (över 500 sid)
+ Avsluta en serie
+ Läsa minst 200 sid varje dag (totalt 1,400 sid)
+ Läsa en hyllvärmare (en bok som stått länge i bokhyllan)
+ Läsa ut 4 böcker under veckan (blir nog svårt att klara)


Har alltså strukit att läsa om en bra bok från Annas lista med mål och istället valt hur många sidor jag ska försöka att läsa varje dag. Jag kommer också att uppdatera varje dag med hur det gått den dagen. (hur många sidor jag läst och ifall jag klarat av något mål den dagen) Ibland blir det en video och ibland bara skriftligt. Det beror på vad jag hinner med.

Kommentera gärna med hur det går för dig!

Uppdatering:
Lästa sidor dag 1: 212
Dock ännu ingen bok utläst.


2 kommentarer:

  1. Jättebra video! :D Det är så roligt att se uppdateringar, speciellt i videoformat :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Håller med! :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...