fredag 28 juni 2013

Semester!!!

Som ni märker så är det lite dött på bloggen just nu. Jag har inte haft tid att uppdatera någonting senaste veckan då jag jobbat och stått i. Och imorgon åker jag, sambon och Goliat till stugan på västkusten (ska bli SÅ skönt!) så lär inte bli så mycket uppdatering då heller. Jag kommer dock att ha mycket tid att läsa och därför så har jag ju sagt att jag ska delta i Läs-a-lot:en  och jag kommer att försöka att uppdatera med några videor (i mån av tid) men i övrigt så kommer nog bloggen att vara ganska tyst.

Håller på att avsluta Science fiction-temat. Läser Across the universe just nu och den är så JÄVLA bra. Har inte så mycket kvar i den, efter det kommer det en video. Därefter blir det nytt tema, nämligen: Contemporary!!! (passande under sommaren)

Detta är de böcker som får följa med mig på semestern. Rätt många, ja... kanske tar med någon mer också. Har inte riktigt bestämt ännu. Men ska försöka att läsa så mycket som möjligt.


Canon EOS 1100D

                                                 Ha en/ett bra semester/sommarlov allihopa!

4 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...