lördag 15 juni 2013

Va? Har Nellons bokblogg plötsligt förvandlats till modeblogg slash kändisblogg?

Nej, nej... det är bara Princess of Genovia aka Anne Hathaway som har skapat rubriker igen. Och händer det min favoritprinsessa något så ska det självklart rapporteras eftersom ni ju alla vet att jag ju är kär i Annie. Alltså... sambon får ju passa sig. Lol, nä men hon är min absoluta favoritskådis så är det bara. Tätt före Jake Gyllenhaal.

Nu är det ju bara så att jag är otroligt besviken på henne. Hittade denna bild igår och blev helt chockad. Nej, nej, NEJ! Vad har hon gjort?


Men varför??? Tror inte att det är för någon roll heller, det hade ju i så fall ursäktat det hela lite iallafall. Varför har hon misshandlat sitt hår på det här sättet?


Efter Les Misérables så såg hon ju ut så här och det var väl okej... men var inte jätteförtjust i det heller. Men då var hon ju åtminstone brunett fortfarande. Tycker aldrig att det blir bra när en person med mörkt hår blonderar sig. Det ser alltid så onaturligt ut. Usch.





Jag vill ju att hon ska se ut så här. Hon är ju så vacker då. Naturligt och snyggt och det är så man är van vid att se henne.





Eller så här med lugg, det var också fint.




Även detta var rätt snyggt tycker jag. Passade hon också i!



Nä, nu är jag jättebesviken. Vet inte om hon fortfarande är blond eller om hon har tagit sitt förnuft till fånga nu. Hoppas det. Om det är någon som vet, skicka gärna bilder. Nej, jag blev verkligen jätteledsen när jag såg vad hon hade gjort. Ser ju verkligen hemskt ut.




20 kommentarer:

  1. jag tycker det blev snyggt! XD men smaken är som baken haha ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå, ok... nä jag tycker det fruktansvärt ut. Ok, inte fruktansvärt. Men absolut inte bra.

      Radera
  2. Hehe, tyckte också hon passade i det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va? Nä FY. Ja, ja... hon lär ju tycka bättre om dig nu än om mig... som dissar det helt.

      Radera
  3. Jag tyckte att det blev snyggt också :p
    Är dock inte så förtjust i den genomskinliga klänningen/tröjan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag kanske är helt ensam om att ogilla det... ja, ja... jag har väl väldigt unik smak kanske... eller nåt.

      Radera
    2. Ja.. vet inte om det är klänning eller tröja... men nej det var inte heller snyggt... Alldeles för naket för min smak.

      Radera
  4. Hon ser lite galen ut med blont hår men det funkar på något knepigt sätt, även om jag tycker att hon är vackrare i långt brunt hår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!!! Äntligen någon som har samma smak som jag. Håller med om att det ser lite galet ut. Tycker om det lite mer nu när jag börjar vänja mig... men kommer aldrig att tycka att det är snyggt!

      Radera
  5. Jag tycker hon var mycket finare som brunett... Men hon var väl tvungen att klippa av håret i Les Misérable?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var hon... och bara det var ju illa... men att sedan blondera det... ÄNNU VÄRRE!

      Radera
  6. Kan lugna dig med att det var för punk-temat på årets MET gala hon gjorde det - hon är tillbaka till brunett igen! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tyckte jag läste det någonstans. Att hon ser ut som vanligt nu igen. Yay!

      Radera
  7. Men sötaste Nelly, det är ju bara hår - det växer ut igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. LOL!! Så sant som det är sagt Elen. Absolut. Det är bara hår.

      Radera
  8. Haha jag tycker som många andra att det var snyggt! Om hon ändå klippt av det för en roll kan hon ju leka och testa lite nytt medan det växer ut! Håller med om att det naturliga är snyggast men man måste ju få variera sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska väl inte säga nåt. Jag hade också pojkkort hår när jag var 19-24 typ. Och ja man vill testa nya grejor ibland, absolut. Tyckte bara att det såg lite väl extremt ut.

      Radera
  9. Först gillade jag inte alls att hon klippte av sig håret, nu har jag vant mig och det är okej. Men allra bäst passar hon i frisyren på sista bilden :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...