söndag 14 juli 2013

Grattis till mig.


Jaha, då var det den 14 juli idag igen vilket betyder FÖDELSEDAG. Jag vet inte... på ett sätt skulle jag vilja stoppa tiden nu. Vill inte ens prata om vad jag fyller. Fast har nog mindre ångest i år mot vad jag hade förra året. Känns dock rätt konstigt att vara så gammal. Men ja... vad ska man göra?
Tiden går. Får se hur jag firar... har inte gjort någon födelsedagsbeställning från Adlibris i år. Tycker jag har böcker så det räcker. Men hoppas ändå på något bokigt paket från sambon eller så. Vi får väl se vad dagen har att erbjuda. Jag ska iallafall njuta för oavsett vad jag fyller så är jag ändå barnsligt förtjust födelesedagar.

Kram på er.





38 kommentarer:

  1. Stooort grattis bästaste Nelly!! ♥ Hoppas du får en underbar födelsedag med mycket firande (trots ångesten^^) och många bokiga paket :) Förresten, tack för en fantastisk blogg som ofta får mig att le, i synnerhet varje gång jag ser att du har publicerat ett nytt inlägg!^^ Jag och bloggen önsjar dig, denna strålande bokbloggare, en härlig dag! Kram från mig och bloggen! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju bara för söt Alba! Blev ju nästan tårögd nu. Tack så mycket! Kram

      Radera
  2. Massor av gratulationer Nelly! Hoppas verkligen du får en toppendag (trots den lite mulna stockholmshimlen) och att du får många bokiga paket! :D

    SvaraRadera
  3. GRATTIIIIISSSSS!!!!! <3

    SvaraRadera
  4. Ett år rikare är ändå något att fira, även om det varit ett tufft år. Så stort grattis till dig, Nelly! Ät något gott, läs något bra och gosa med något underbart <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant som det är sagt Elen. Jag ska äta pizza och titta på favvofilm och gosa med Goliat. Och läsa lite med. Mysdag.

      Radera
  5. Grattis på födelsedagen!!! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen, Nelly! :D

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen!
    /Mari

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  9. Wiii grattis! Och nej, jag tycker verkligen inte du ska ha någon ångest. Åldern är inte mycket vi kan göra åt och man får tänka positivt. Man blir hela tiden mer mogen och mer erfaren med åren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut Bella. Tack så mycket.

      Radera
  10. Stort grattis på dagen, hoppas du får något bokigt :)

    SvaraRadera
  11. Superstort grattis fina Nelly! Vet hur det känns med åldersnoja men är hur ung man känner sig inuti som räknas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant och inuti känner jag mig som en 5-åring ibland hahaha... och ibland som 14 eller 20. Men dock aldrig som över 30. HAHA! Tack.

      Radera
  12. Stort grattis Nelly!
    Och kom ihåg: åldern är bara en siffra ;)

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott, Nelly! Med ålder kommer visdom :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...