måndag 1 juli 2013

Läs-A-Lot 2013. Inlägg: #3. (Dag 2)

Dag 2 i Läs-A-lot:en! Har läst 170 sid hittills. Hoppas på att kunna läsa minst 200 sid även idag. Skriver uppnått sidantal härnere innan jag går och lägger mig.





Uppdatering:
Lästa sid dag 2: 285
Antal böcker utlästa under dagen: 1
2 mål avklarade. En tegelsten utläst + en avslutad serie.

Dag 2 gick verkligen över förväntan. Trodde aldrig att jag skulle hinna/orka läsa ut Fallout, men det gjorde jag - vilket var väldigt nice. Nu dags att ta tag i nästa bok. Men det får bli imorgon. Tror inte jag orkar läsa mer ikväll.

3 kommentarer:

  1. Klarat läsa ut en tegelsten idag yay :D

    SvaraRadera
  2. Duktigt gjort! Själv lyssnade jag klart på min klassiker idag

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...