lördag 6 juli 2013

Läs-A-Lot 2013. Inlägg #8. (Dag 7)

iPhone 4

Antal lästa sidor idag:
182
Antal lästa sidor totalt: 1400
Antal avslutade böcker: 4
Mål uppfyllda: Tegelsten, avsluta en serie, hyllvärmare, läsa ut fyra st. böcker, läsa totalt 1,400 sidor.

Sista dagen i Läs-A-Lot:en. Buuu! Känns jättetråkigt. Tyckte verkligen det var skitkul så kommer sakna det nu och det gjorde ju verkligen att jag blev superpeppad att läsa mycket! Var länge sedan jag läste så här mycket. Som ni ser så klarade jag av alla mina mål. Fick kämpa med att klara av de 1,400 sidorna. Klarade ju inte att läsa 200 sidor riktigt varje dag. Var trött på slutet så orkade knappt läsa mer, men är jättenöjd att jag klarade av allt jag ville klara av! Blev ju exakt 1,400 sidor! Böckerna ovan är alltså böckerna som jag läst under den här veckan. Läste ut Persikosommar idag (SÅ BRA!) och har precis börjat på Och sedan kom hösten. Så blev ju 4 st. utlästa böcker, vilket var mitt mål och nu har jag  förhoppningsvis minskat min Oläst-hög lite iallafall.

Det här var verkligen urkul! Vill nästan fortsätta på direkten under nästa vecka med, men hade kanske blivit lite jobbigt. Bättre att sluta på topp. Jag kommer dock att fortsätta att försöka läsa så mycket som möjligt under min semester så det är långt ifrån slut på läsandet för min del.

Nu blir det dock lite bloggpaus under kommande vecka då jag är hos sambons föräldrar. Kommer nog att få en hel del läst iallafall. Ska försöka minska min oläst-hög lite ytterligare tänkte jag. Så förbered er på recensionsspam när jag är tillbaks. 
 
Vi ses igen efter den 12 juli.

4 kommentarer:

  1. Sv: Japp, du har svarat på första kluringen!^^

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du klarade alla utmaningar! Har varit supermysigt med alla uppdateringar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit väldigt kul att uppdatera! :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...