måndag 15 juli 2013

Tävling!

Länge sedan jag hade en tävling på bloggen men blev lite inspirerad av Bella, Miriam och Alba så tänkte att jag också kanske skulle ha något liknande. Tävlingen kommer dock att vara ganska kort och pågå fram till den 19/7 kl. 20.00 (efter det accepteras inga svar och vinnarna kommer att publiceras kort därefter.) Blir alltså en väldigt kort tävling men vill försöka genomföra den nu när jag har tid helt enkelt.

Vinsten är två hemliga bokpaket.
1:a pris: 2 st böcker.
2:a pris: 1 st pocketbok.

Regler:
1. Du måste bo i Sverige p.g.a portokostnader.
2. Lämna en kommentar och säg om du är med tillsammans med mailadress där jag kan nå dig om du vinner.
3. Skriv vilken bokgenre du gillar. Eller ännu hellre om det finns någon genre du verkligen inte gillar. Jag kommer att basera vinsten på detta nämligen. Skriver ni inget så blir det vad det blir.
4. Kör hårt!

Under den här veckan kommer jag att lägga upp två kluringar. Ja, det blir endast två då ni kommer ha väldigt kort tid på er. Kommer också att göra det ganska svårt då jag vet att ni brukar vara ganska duktiga på sånt här. Så det gäller att hålla utkik och försöka svara rätt på så många kluringar som möjligt. Den som lyckas pricka in flest rätt vinner och den med näst flest får andrapriset. Jag tror ni fattar. Är det så att några lyckas få lika många poäng så kommer jag att lotta de emellan.

Låter det schysst? Anmäl dig då här och sedan är det bara att hålla utkik efter första kluringen!

LYCKA TILL!!!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!




17 kommentarer:

  1. Självklart är jag med Nelly! Kul med din tävling, och tack för den finfina länken^^ <3
    Mail: albali[at]live.se

    Att välja en specifik genre är svårt för min del då jag gillar det mesta, men YA, paranormal romance, contemporary, feel-good, chick-lit m.m!
    Detta ska bli så kul!! <3

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med :) Juliadahl87@hotmail.com

    Contemporary och romance gillar jag. Gillar inte deckare alls.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt! Det är klart att man vill vara med. Jag gillar nog det mesta, men absolut mest YA, chick-lit och spänningsromaner.

    Min mail: linnea.bergsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Låter spännande!

    boktycke[at]gmail.com. Gillar det mesta inom YA.

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med en boktävling! :)

    Jag är jättegärna med! Min mejl adress är: felicia_chr@hotmail.com

    Jag gillar mest ungdomsböcker. :)

    SvaraRadera
  6. Jag kommer helt klart vara med :)

    SvaraRadera
  7. Roligt med tävling! Jag är gärna med :)

    Jag gillar det mesta inom YA.

    Mail: petersson.frida[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Trevligt, försöka kan man ju alltid! Övernaturlig YA och fantasy brukar gå hem hos mig, deckare å chicklit håller jag mig däremot undan. Och inga zombier. lellepotatisen[a]hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga zomber alltså... hihi...

      Radera
  9. Wii vad roligt! Jag är självklart med :D När det gäller genrer så funkar det mesta för mig. Deckare är dock ingen favorit och inte biografier heller direkt. Romaner och övernaturlig YA är nog favoriterna :)

    bellasbokblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Skadar inte att testa! Jag är med! Jag älskar paranormal romance, men andra genrer funkar också bra :)

    emelie.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. yeay! Tävling!! :D Jag vill självklart att vara med!

    Jag gillar det mesta med övernaturliga saker, fantasy, dystopier och sci fi! :)

    elinasbokliv@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vill gärna vara med, hoppas att jag klarar kluringarna i alla fall.

    Gillar det mesta, men läser nog ändå mest YA och romance. Är inte särskilt förtjust i chicklit.

    Mari
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Är med!
    Gillar mest YA, chicklit, osv. Inte så förtjust i deckare.

    ellii_98@live.se

    SvaraRadera
  14. Vad kul, ska definitivt vara med! :)

    Gillar det mesta inom YA faktiskt, och till viss del vuxenböcker. Däremot så står jag inte ut med deckare, thrillers i YA genren kan vara helt ok men när det kommer till riktiga deckare står jag helst över.

    Mail: rebecca.grahn@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med!

    Gillar det mesta men får gärna vara något lättsamt och ingen tegelsten ;) har lässvacka nu så inget för tungt ^^.

    miriam.tisander@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Vad kul! Jag är gärna med! :) Jag har mest läst skräck och liknande senaste tiden, men vill läsa mer YA och även lite chiklit.
    /Sofia (pysseltajm@gmail.com)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...