torsdag 18 juli 2013

Videorecension: Across the Universe av Beth Revis

Var tvungen att göra en videorecension på den här för att... jag var bara tvungen, okej?
SÅ BRA.




Denna bok ingår i temat: Science Fiction. För att se mig kommentera denna bok ytterligare, klicka här.

Klicka här för att läsa mer om handlingen.

(Utläst den 29 juni 2013)


Glömde ju att berätta vad det blev för betyg, men kanske inte så svårt att lista ut... Det blir en solklar femma och tummen upp så klart. So frexing awesome!



2 kommentarer:

  1. Älskar hela den här serien. Du måste läsa fortsättningen!

    Förresten så kommer jag att resa iväg imorgon så om jag mot all förmodan har den stora lyckan att vinna din tävling så kommer jag att ha begränsad tillgång till att svara på ett eventuellt mail. Bara så du vet :D Håller tummarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick hem tvåan idag och vill bara kasta mig över den!

      Bra att du säger det... du ligger rätt bra till.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...