fredag 19 juli 2013

Vill bara påminna om att...

... idag är sista dagen att anmäla sig och vara med och tävla i min tävling. Fortfarande många som har anmält sig men sedan inte svarat på någon kluring och då kan man ju heller inte vinna.

Anmäl dig här.


Kluring #1

Kluring #2

Jag upptäckte också att jag hade skrivit lite fel i poängsystemet, men det ska stämma nu. Uppdatering finns under varje kluring.

LYCKA TILL!


(Tävlingen går ut ikväll lördag kl. 20.00. Efter det accepteras inga svar.)

Uppdatering:
Tydligen så har Gmail gjort om mailutséendet så undrade varför det inte var någon som svarat på frågorna och så såg jag nu att era kommentarer låg i nån slags underflik. Skitkonstigt!! Så jag hoppas verkligen att jag får med alla svar nu. Skit på er Gmail! Det här var inte någon ändring till det bättre.
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.


2 kommentarer:

  1. Hej :) Jag anmälde att jag ville vara med, men fastnade totalt på första klurigheten och kunde inte en enda!! (även om jag kände igen en eller två) Tänkte bara säga det, så du vet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt okej. Men bra att du säger till, då vet jag att jag kanske hade gjort det lite svårt. Bra att veta till en annan gång.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...