fredag 30 augusti 2013

I min brevlåda (52): Lite blandat

Var ett tag sedan jag postade ett "I min brevlåda"-inlägg och nu har jag köpt på mig lite nya böcker så here we go.


+ Först ut är Tyst av Hannah Harrington och Gregor från ovanjord av Suzanne Collins som blev två spontanköp på Ica Maxi för ett tag sedan. Livet efter dig av Jojo Moyes sprang jag på på Akademibokhandeln och har varit sugen på länge. Ska bli jättekul att läsa! Älskade den enda andra bok jag har läst av henne.


+ Shades of earth av Beth Revis, Fritagningen av Meg Cabot och När jag lät dig gå av Gayle Forman.
Shades of earth
ska bli jättekul att läsa så klart. Älskar ju den serien. En Meg Cabot-bok, yay! När jag lät dig gå är en bokbytes-bok som jag har hört mycket gott om.


+ Till sist så har vi lite recensionsexemplar. Mörk ängel av Laini Taylor är jag hur sugen på som helst. (Den är från Bazar, tack så mycket!) och sedan har vi Skuggan och Samlingen  av Petrus Dahlin och Lars Johansson + en vodoo-docka (läskigt!) Fick det paketet från Rabén och Sjögren utan att ha frågat om det så tack så mycket!

4 kommentarer:

  1. Åh! "Livet efter dig" av Jojo Moyes måste du prioritera högt upp på läslistan! ;) Den är underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul att höra. Jag hoppas att jag kommer gilla den så mycket som jag tror.

      Radera
  2. Där var det lite gott och blandat ser jag!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...