lördag 3 augusti 2013

Kommande tema.

Hej alla fina läsare.
Jag skrev ju tidigare att jag befinner mig i en lässvacka och det gör jag tyvärr fortfarande. Händer inte speciellt mycket alls just nu på läsfronten. Jag kämpar på med A million suns, men fort går det ju inte.

Har funderat lite grann på vad jag skulle kunna ha för tema till augusti... först så funderade jag på att förlänga mitt contemporary-tema men har tröttnat så skulle vilja ha något annat tema istället. Därför behöver jag er hjälp... kunde inte komma på något klockrent tema alls till denna månaden, så lämna gärna något eget förslag på vad ni skulle vilja se mig läsa och recensera. Då kan ni välja alternativet "annat" och sedan lämna ett nytt förslag som en kommentar.


Vad ska jag läsa?
  
pollcode.com free polls 


Uppdatering:
Sista dag för att rösta är söndagen den 4 aug kl. 20.00. Blir därför en extremt kort omröstning men vill ju hinna komma igång med mitt nya tema så fort som möjligt innan augusti är slut. 

Omröstningen är avslutad. Ett inlägg om vad nästa tema blir kommer upp inom de närmsta dagarna.

2 kommentarer:

  1. När man har lässvacka kan det ju oftast hjälpa att läsa lättlästa och mysiga chick-lit-böcker (det brukar ofta bota min lässvacka i alla fall), men ett annat tips är seriealbum! Det brukar få en på gott humör!^^ Så jag lade min röst på Chick-lit och Annat! :) Hoppas det blir bättre med lässvackan!
    Kram Alba! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Alba. Har funderat på att ha seriealbumstema också. Problemet är bara att jag inte har något sådant hemma. Så måste köpa isåfall... och jag har köpstopp så blir lite svårt.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...