onsdag 21 augusti 2013

Lässvackan håller i sig...

...förlåt för den dåliga uppdateringen den senaste veckan. Sanningen är den att jag fortfarande inte fått tillbaka min läslust. Läsningen går oerhört segt just nu. Jag har lyckats läsa ut några stycken böcker iallafall men mitt problem är nu att jag inte lyckas hitta någon bok jag verkligen fallit för den senaste tiden. Har försökt med det mesta men tyvärr så har ingen av böckerna verkligen fått mig att få tillbaka läslusten.

Just nu känns det som att jag är mer intresserad av att följa skönhetsvloggar och nailartvloggar på Youtube. Så kanske får bloggen vila ett tag. Eller så får jag tillbaka lusten snart...

Tänkte bara jag skulle titta förbi och säga hej!

2 kommentarer:

  1. Hej, hej!
    Bara skit i bloggen om du inte känner för det, det ska ju inte vara ett tvång - det ska vara roligt! Vi är kvar här när du hittar tillbaka :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...