söndag 4 augusti 2013

Mina läsare har talat och...

... har bestämt att mitt nästa tema blir...

SEQUELS 2.0

(eftersom det ju är andra gången jag kör detta tema.)

Det visade sig att jag har extremt många uppföljare i min olästhylla. Så att ni valde just detta tema var ju verkligen behövligt. Jag behöver ju verkligen avsluta fler serier.


Canon EOS 1100D


Detta är alltså bara ett fåtal av de uppföljare jag hittade i hyllan. Får se om jag läser alla dessa. Kan bli så att jag låter detta tema fortgå även under september eftersom jag har rätt många böcker att beta av. Kanske läser jag inte alla dessa eller så läser jag några fler. Får se vad jag hinner med helt enkelt.

De som är med på bilden är alltså de som står först i kö, men sedan har jag ett gäng ytterligare böcker som jag också verkligen borde läsa. Men eftersom jag har lite lässvacka så valde jag att på bilden bara inkludera de böcker jag är mest sugen på.

Bubblare är:
Forever - Maggie Stiefvater
Nemesis - Josephine Angelini
Scarlet - Marissa Meyer
City of lost souls - Cassandra Clare
Restaurangen i slutet av universum - Douglas Adams
Hemlös - Gail Carriger
Hemligheter - Sara Shepard
Beautiful Darkness - Kami Garcia & Margaret Stohl


Hojta gärna till om det är någon av dessa böcker som ni tycker att jag borde prioritera!


8 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska prioritera Clockwork Prince och Hallowed. :)

    SvaraRadera
  2. Vargbröder! Vi älskar den serien här hemma alla tre.

    SvaraRadera
  3. Spännande! (: Stort lycka till!

    SvaraRadera
  4. Jag är också på Nemesis, City of Lost Souls, Clockwork prince och Scarlet!
    Jag röstar på att du ska läsa Hemlös!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, får se om det blir så.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...