torsdag 22 augusti 2013

Tre Twitterrecensioner.

Tre twitterrecensioner av tre nyligen avslutade böcker.


Legenden om Morwhayle: Dödens stad - Peter Bergting
(Utläst 7 augusti 2013)
"Tredje delen i Legenden om Morwhayle. Tyckte inte denna var något speciellt. Dock är den ju väldigt lättläst så det uppskattade jag under min lässvacka. Men främst forstätter jag läsa denna serie för att jag är ett stort fan av Briar."
Betyg:
3/5 tassar

Denna bok ingår i temat: Sequels 2.0. Kommer som vanligt en video då temat är avslutat.



 Pretty Little Liars: Lögner - Sara Shepard
(Utläst 11 augusti 2013)
"Plockade upp denna för att jag behövde något lättläst och det var precis vad jag behövde under min lässvacka. Skiljer sig lite från tv-serien, men helt okej tycker jag."
Betyg:
4/5 tassar






Pretty Little Liars: Hemligheter - Sara Shepard
(Utläst 14 augusti 2013)
"Del två i Pretty Little Liars-serien. Valde att inkludera denna i mitt uppföljar-tema då jag behövde något lättläst. Gillade även denna, men störde mig på att många av karaktärerna rent utséendemässigt inte överensstämmer med tv-serien. Undrar vem som är A i böckerna?"
Betyg:
4/5 tassar

Denna bok ingår i temat: Sequels 2.0. Kommer som vanligt en video då temat är avslutat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...