lördag 10 augusti 2013

Videorecension: Mina hemligheter av Sophie Kinsella

8 kommentarer:

  1. Den där tänker även jag läsa framöver någon gång. Gillar också Kinsella och har läst hennes Shopaholic-serie. Har även Karriär och köksbesvär i bokhyllan som skall läsas!

    SvaraRadera
  2. svar: hmm tror inte det, du har inte något annat liggandes som du kan tänka dig att byta mot? Du får såklart köpa den men jag har för mig att du inte vill det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok. jag kan kolla om jag har nåt annat att byta med. Annars får det nog vara... vill ju bli av med lite böcker också.

      Radera
    2. Okej, men hör av dig när du vet hur det blir :)

      Radera
  3. Roligt med videorecension!:)

    SvaraRadera
  4. Vad skulle du säg är temat och motivet i den här boken? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...