söndag 8 september 2013

Allmänt snack och lässtatus.

Canon EOS 1100D
Jag läser på och det är så skönt att ha fått tillbaka läslusten. Kom på att det var länge sedan jag uppdaterade med lite lässtatus, så det kan väl passa bra nu. Igår läste jag äntligen ut Beautiful Darkness som jag hållit på med hur länge som helst och hann även påbörja Vince and Joy.

Jag har ett otroligt bloggsug också, dock så har jag noll inspiration. Känns som att jag bara lägger upp samma typ av inlägg hela tiden. Recensioner och taggar typ. Skulle vilja komma på något nytt att skriva om men kan som sagt inte komma på något nytt och fräscht.

Så därför skulle jag vilja fråga er. Vad skulle ni vilja se här på bloggen?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker om dina vanliga inlägg :) Men för att tipsa om något nytt.. Taggar är alltid kul. (Och blir man inte taggad så kan man ju alltid börja om på ny kula på egen hand.) Kanske ett inlägg om kommande böcker du ser fram emot? Dina favoritförfattare/böcker?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag skulle också tipsa om inlägg om böcker som du ser fram emot. Tips på författare/böcker/böcker i en viss genre som du tycker om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, då kanske ett sådant inlägg dyker upp så småningom.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...