onsdag 25 september 2013

I min brevlåda (54): Book Haul - Bibliotekslån och rec-ex.




6 kommentarer:

  1. Som vanligt en trevlig bokvideo med trevliga böcker! Har också nyligen återupptäckt charmen med att strosa omkring på bibliotek, viket jag gjorde jämt och ständigt förr i tiden. Kommer definitivt att gå dit oftare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag fattar inte varför jag slutade med det. Tror det var mitt habegär som tog över.

      Radera
  2. Jättekul bookhaul! Tänk att bibliotek kan vara så bra! Jag ser fram emot att höra mer vad du tyckte om Fredrik Backmans bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer snart en recension på den.

      Radera
  3. Bibliotek är ju guuuld värda! :D Jag har även gått med i bibliotekets bokcirkel i Eksjö nu efter flytten och hoppas att detta kommer ge en hel del. (: Det jag kan tycka är lite sorgligt är att jag känner att jag har flyttat från ett jättebra bibliotek i Jönköping. Men det är nog en känsla jag har delvis för att jag inte hunnit bekanta mig helt med Eksjö bibliotek ännu. (:

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...