måndag 2 september 2013

Jippi!

Jag tror att min läslust har börjat komma tillbaka. Efter att ha varit totalt frånvarande under de största delarna av augusti. Igår tittade jag på lite Booktubers på You Tube och kände att åh, jag vill också läsa! Så har jag inte känt på en månad! Yay!!! Jag har läst för att jag känt mig tvungen p.g.a min växande olästhög. Jag har inte läst för att jag verkligen har velat. Men nu känner jag att jag kan göra det.

Dock så lider jag av migrän/sprängande huvudvärk idag så jag ska egentligen hålla mig borta från allt vad ljusstarka dataskärmar, lampor och tv-apparater heter. Men ville bara säga att min läslust äntligen verkar vara tillbaka så var bara tvungen att titta förbi och säga det!

Tipsa mig därför om bra böcker jag kan läsa så fort huvudvärken börjar lägga sig och jag kan koncentrera mig igen. För då ska här läsas, yay! Dock söker jag främst lättlästa böcker och absolut inga sega böcker eftersom jag inte vill förlora läslusten nu när den är tillbaka!




12 kommentarer:

  1. YäY!
    Jag har inga boktips, men: YäY! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Helt underbart!!!

      Radera
  2. Skönt att du tagit dig förbi svackan!!

    SvaraRadera
  3. Underbart :) hoppas det nu håller i sig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas!! Har dock inte så mycket tid att läsa... men lust har jag så det är ju bra!

      Radera
  4. Underbart, vilken efterlängtad lycka :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...