lördag 7 september 2013

Tagg: 5 frågor

Jag blev nyligen taggad av Pia på Bookrelated att göra en tagg som går ut på att man ska svara på 5 frågor, så here we go och tack för taggen, Pius.



1. Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig till att börja blogga?
Flera st. faktiskt, men den jag kommer ihåg främst är Miriam på Schitzo-Cookies bokblogg.


2. Hur väljer du ämnen att blogga om?
Ja, eftersom det är en bokblogg så bloggar jag ju endast om bokrelaterade grejor så ja, det blir recensioner och Book hauls etc. 


3. Vad vet de flesta inte om dig?
Att jag är en otrolig känslomänniska. Blir jag arg så blir jag ordentligt arg. Jag är en sådan person som skriker ock kastar grejor omkring mig. Jag skyller det på mitt sydamerikanska påbrå. Måste vara det... Ja, det är verkligen som en berg och dalbana ibland mitt humör.


4. Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Vad för stil? Jag utgår från att det är bokstil som efterfrågas. Och då skulle jag säga feel-good, chick-litt och fast-paced.

5. Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Oftast är det ju jobbet som tar över större delen av mina dagar, men på helgerna tycker jag om att spela Playstation tillsammans med min sambo, läsa böcker så klart, snacka i telefon med mina vänner, gosa och busa med Goliat eller kolla in en bra tv-serie.


Nu ska man tagga några tillbaka också:



Kör hårt! <3

11 kommentarer:

  1. Åh så glad jag blir att höra det :) tack för taggen med! Söta Nelly!

    SvaraRadera
  2. haha du påminner mig om min bästa vän, hon brukar också bli fly förbannad när hon väl är arg XD inte för att det händer så ofta, men jag har fått en och annan sko kastad på mig haha XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!!! Jag är nog en person som gärna väntar länge innan jag blir arg. Det byggs på liksom... till slut blir det droppen och då flyger grejor haha..

      Aaaw, skor...

      <3

      Radera
  3. Tack för taggen! Ska göra den så fort jag får tid! :D

    SvaraRadera
  4. Jag insåg först nu att jag var taggad, men jag ska slänga mig över den i skrivande stund. (: Återkommer med en länk... (; (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://ielinashylla.wordpress.com/2013/09/12/tagg-5-fragor/

      Radera
  5. Tack för taggen, jag sitter och filar på svar men det brukar ta tid för mig å bli klar -_-

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...