lördag 14 september 2013

Temainlägg: Recensionsexemplar

Då var det äntligen dags för ett nytt tema här på bloggen. Har ju dröjt ett tag sedan jag började med förra temat... men nu är ju äntligen läslusten tillbaka så då gäller det att passa på.

Denna gång blir temat: 
Recensionsexemplar (eftersom jag har en hel del sådana hemma som har stått i hyllan HUR länge som helst. Måste göra något åt det nu.)
 
Dessa fyra är prio 1 så ska försöka hinna med alla de här. Får se hur länge detta tema kommer att pågå. Jag tänker nog tills dess att jag har läst ut de böcker jag ska läsa helt enkelt. Det får ta den tid det tar.


Canon EOS 1100D


Bubblare är:

Mörk ängel - Laini Taylor


Troligen kommer jag dock inte att hinna med den denna gång, men man vet ju aldrig.

2 kommentarer:

  1. Skulle också behöva ett liknande tema. Man skäms lite över alla recensionsex som fortfarande står olästa.

    Du har blivit taggad på min blogg också ^^
    http://bellasbok.blogg.se/2013/september/bellas-bokiga-bekannelser-2.html

    SvaraRadera
  2. Jag vet. Det var så jag kände... dags att ta tag i dem nu.

    Tack för taggen, men jag har redan gjort den ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...