torsdag 10 oktober 2013

Skräckläs 2013

Hur går det för er där ute med Skräckläs? Har ni börjat, läst någon bra bok redan kanske?
Glöm inte att dela med er av vad just DU tänker läsa fram tills den 30 november.

Själv har jag inte kommit igång än p.g.a jag fortfarande kämpar med att slutföra mitt recensionsex-tema, men efter det så... *längtar*

Här är lite smakprov på vad några av er har läst/ska läsa hittills. Kul att ni är några stycken som vill haka på iallafall. Här är videon för er som missat eventet.





Berätta gärna vad du tänker läsa, här, på Twitter, din blogg (länka gärna isåfall) eller på Instagram.
Hashtagen är #skräckläs2013

2 kommentarer:

  1. Nu har jag skrivit om eventet och presenterat vad jag skall läsa!
    http://lenasgodsaker.blogspot.se/2013/10/all-hallows-read-2013.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...