torsdag 17 oktober 2013

Filmatisering: The Last Song



Har velat se den här filmen ett tag nu. Så idag tyckte jag att det var dags. Dock så gjorde ju valet av skådespelare att jag varit lite tveksam, men var ändå nyfiken då jag brukar gilla filmer som är baserade på en bok av Nicolas Sparks. Älskade ju Dagboken till exempel. Jag har även boken stående i bokhyllan, men inte läst den ännu.

Jag hade mina aningar om att det skulle vara en sorglig film eftersom Nicolas Sparksfilmer brukar vara ganska sorgliga. Men jag var inte beredd på att det skulle vara så där sorgligt. Usch, vad jag grät. Varför kunde inte någon ha förvarnat mig om att det handlade om cancer? Fick mig att sitta här och hulka och sakna min pappa värre än jag gjort på länge.

2 kommentarer:

  1. Ja den e riktigt sorglig på slutet. Tycker du ska läsa boken också. Du kommer få historien lite djupare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska läsa boken någon gång, men tror jag väntar lite med det.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...